U okviru ove djelatnosti obavljaju se slijedeći poslovi:
- knjigovodstvena evidencija poslovanja
- obračun plaća, nakanda i drugog dohotka
- fakturiranje usluga
- nabava robe, radova i usluga
- blagajničko poslovanje
- planiranje i analiza poslovanja
- naplata obveza Zavoda prema dobavljačima i ostalim instituacijama
- organizacija i provođenje popisa imovine Zavoda
- interna kontrola izvršenih usluga, gotovinske naplate i participacije
- praćenje novih propisa i usklađivanje Statuta i općih akata Zavoda s njima
- izrada novih općih akata, odluka i zaključaka
- utuživanje dospjelih potraživanja
- izrada ponuda i ugovaranje novih poslova iz dijela poslovanja Zavoda koje se obavlja na tržištu
- priprema i praćenje sjednica Upravnog i Stručnog vijeća, izrada odluka i zaključaka, izrada zapisnika
- vođenje kadrovskih poslova za Zavod, doškolovanja, edukacije, specijalizacije
- opći administrativni poslovi (otprema pošte, fotokopiranje, prijepis i slično)
- priprema i obrada zahtjeva za pribavljanje ovlaštenja za pojedine poslove laboratorija i medicinskih djelatnosti, usklađivanje s novim propisima
- vođenje odmarališta Zavoda
- poslovi zaštite na radu
- poslovi zaštite okoliša
- poslovi sustava upravljanja kvalitetom
- poslovi uređenja web stranice